Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Voorwaarden EXTRA KORTING

U krijgt alleen deze week 5% EXTRA korting op alle matrassen en boxsprings. Dit is dus extra bovenop de al eerder door ErkendMatras® verlaagde prijzen op de matrassen en boxsprings. De 5% extra korting geldt niet op de matrastoppers, kussens en accessoires. Deze zijn onlangs al dusdanig laag afgeprijsd, dat de extra procentuele korting op deze artikelen niet meer mogelijk is.

Activeer de code in de checkout nadat u op 'voeg toe aan winkelwagen' hebt geklikt om uw korting te activeren.