Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Alleen deze week 25% tot 70% KORTING op het volledige assortiment!

120 nachten gratis proefslapen

Omdat wij meer dan overtuigd zijn van het slaapcomfort van ErkendMatras®, wat natuurlijk geheel op uw persoonlijke lichaamsbouw is afgestemd en daarom onmogelijk beter kan zijn op een ander matras, verlenen wij u een proefslaapgarantie van 120 nachten. Als u niet voor honderd procent tevreden bent, laat ons dit dan binnen deze 120 nachten weten, waarna u het matras vervolgens terug kunt sturen en het volledige aankoopbedrag retour krijgt.

Wel vragen we u het op maat van uw lichaamsbouw geproduceerde ErkendMatras® een eerlijke kans te geven door het matras minimaal 30 dagen uit te proberen. Afhankelijk van het matras wat u hiervoor gewend bent heeft uw lichaam de tijd nodig om aan een nieuw matras te wennen.